FELSŐ-MÁTRAI ZAKUPSZKY LÁSZLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA

Életkép a Zakupszky László Általános Iskola életébőlÉletkép a Zakupszky László Általános Iskola életébőlÉletkép a Zakupszky László Általános Iskola életébőlÉletkép a Zakupszky László Általános Iskola életéből

ELSŐ NAP A SULIBAN

2020-09-05 16:30:46

Kirándulás az Ilona-völgyi vízeséshez

Véget ért ez a nyár is. Őszintén leírom: én nem vártam az iskolát. De remélem, ez az év is hamar el fog telni.

Az első iskolai nap eső után kezdődött, de… de mi nem rettentünk vissza egy jó gyalogtúrától! Az útvonal első szakaszán még sár volt. Ment a viccelődés, bolondoztunk a javából.

A Pisztrángos-tóig a PIROS KERESZT jelzésen mentünk. Utána egy aszfaltozott úton rácsatlakoztunk a PIROS KÖR-re, ezután a ZÖLD KÖR jelét követtük. A SÁRGA KÖR vezetett el egy nagyon sáros, enyhén meredek erdei ösvényen át az Ilona-völgyi vízeséshez. Végül a ZÖLD KÖR  jelzés kivitt minket az erdőből egy másik, lebetonozott útra, ahol már mindenkinek fájt a lába, kivéve nekem… Na jó, azt hiszem, nekem is ugyanannyira fájt, mint a többieknek.

A csevicekútnál megálltunk egy kis pihenőre. Amikor tovább indultunk, már nagyon hosszúnak tűnt a még előttünk álló, egyébként igazán kényelmes, kövezett útszakasz. Egy kereszteződés közelében volt az utolsó… azaz az utolsó előtti megállónk. Ahol legutoljára pihentünk meg, az egy kúria bejárata volt. Ide érkezett meg értünk a busz, s ennek mindenki annyira örült, mint a születése napján!

Röviden összefoglalva ezzel, így telt az első napunk az „iskolában”. Ám ha jó 3-4 oldalban is tudnék még róla írni...! Az emlék maradandó!

Szöveg: Nágel Attila (6. osztály)

Fotók: Sipos Anna

Kép: Mandli Dominik (5. osztály)

További tartalmak

FELSŐ-MÁTRAI ZAKUPSZKY LÁSZLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA
Cím: 3235 Mátraszentimre, Rákóczi u. 14.