FELSŐ-MÁTRAI ZAKUPSZKY LÁSZLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA

Életkép a Zakupszky László Általános Iskola életébőlÉletkép a Zakupszky László Általános Iskola életébőlÉletkép a Zakupszky László Általános Iskola életébőlÉletkép a Zakupszky László Általános Iskola életéből

3PRÓBA TÁBOR

2021-06-19 23:24:45

Tanévzáró után a vállalkozó kedvű diákokkal túráztunk 3 napon át a Mátrában. Első nap Galyatetőre mentünk. Az új kilátó izgalmas volt, csupán 200 Ft-ot kellett az automata kapun befizetni, a bejutásért. Hosszú rácsos lépcsősor vezetett föl a kilátó tetejébe, mivel Izabell tériszonyos, rettegve jött velünk. Dicséret illeti, mert kitartott. Úgy véltük, a Tátra sziklás csúcsait látjuk a távolban, de a távcsőben inkább felhőnek tűnt. Második nap a Vörös-kő kilátóról gyönyörködtünk a tájban. Kristályokat gyűjtöttünk útközben. Harmadik napon Keresztesen a Lyukas-követ, a vízeséseket és a Vidróczky-barlangot néztük meg. Az alsó vízesésnél, ahol a patak lecsendesedik, a köveken 14 gőtét számoltunk meg. Találtunk tegzeskéket is, ezek a pici állatok összeragasztanak maguknak apró botokból, ici-pici kövekből egy kicsi csövecskét, melyben megbújva, lábukat kitolva vadásznak. Ők a rejtőzködés nagymesterei. Jövőre más helyeket járunk be.

Volek Krisztina

3próba 1

3próba 2

3próba 3

3próba 4

További tartalmak

FELSŐ-MÁTRAI ZAKUPSZKY LÁSZLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA
Cím: 3235 Mátraszentimre, Rákóczi u. 14.